Tuesday, October 2, 2012

Day 3 in Balikpapan


Tiba-tiba aku rasa aku cincai kaw-kaw tulis blog..lantakla...noob lagi kan. Day 3 kiteorang berangkat dari
Hotel Nuansa Indah langsung ke office Balikpapan. Then sementara tunggu driver datang kiteorang pergi cari pulsa (topup) siap-siap sebagai stok nak bergayut nanti lam hutan.

Kiteorang gerak naik Avanza, aku,kak mary ngan jen win satu kereta. Jen win beg kecik je, biasa la laki kan, barang bukan nak banyak. Kesian aku tengok orang ramai-ramai tolong angkat beg aku ngan kak mary..hahahahaha!beg aku aje 28.6 kg..macam-macam menda aku buh dalam beg sebagai stok untuk 6 minggu duk (last-last kena duk 8 minggu..puiii! sedih jangan cite).

Driver kiteorang nama dia Pak cucun. Style gila dia drive,aku rasa macam lam cite action Hollywood. Perjalan ke Melak ambil masa lam 9-10 jam (pak cucun buat 9 jam je). Anddddddddd, don't you expect jalan dia macam kat malaysia .Jalan kat Malaysia gebu-gebu, halus-halus.. tak macam jalan yang aku lalu,lubang sana sini. Bergoncang sakang duk lam kete, pak cucun elak sehabis mungkin lubang,tapi da terlampau banyak kan, kadang-kadang redah jugak lubang tu, memang tercampak depan belakang kiri kanan lah.


Pak Cucun in da house!!!!sebelah kanan tuh tuh tuh...kalau aku jadi producer aku nak amik dia berlakon flilem action.


Pastu singgah makan kat mana ntah. rp 30 000 = lam rm10..rasa macam kena tipu je..hahahaha!ntah la..rasa macam mahal je..tapi takpe la..sebab ikan bakar dia memang sedap gila!


Kiteorang sampai lam area 8-9 malam camtu, bertolak lam 10 pagi tadi. Ni suasana area bilik aku.


Andddddd this is Le Room..Sepah?abaikan..hahahahaha!!!bukan aku yang buat sepah , tuh menatang bear mr bean warna coklat tuh sepahkan bilik ni..Aku cakap betol ni.. True story!

No comments:

Post a Comment