Wednesday, July 25, 2012

clubbing

Ni kejadian masa aku sekolah menengah dulu. Aku kalau time cuti aku suka lepak kat kuantan kat umah sepupu aku.

Nak jadi cite, satu hari tuh, aku ngan sepupu-sepupu aku pergi la tengok wayang kat megamall kuantan.
Aku ngan sepupu aku sorang ni, aku pggl dia abang long, kiteorang lepak la tepi lif dekat wayang tuh.

Kiteorang perhati je orang-orang kat situ
 Tiba-tiba abang long tanye aku satu soalan ,
"Tirah,macam mana la kan, kalau satu hari nanti aku nampak mu masuk lam clubbing? ",

Aku sengih je
"Abang long tolong tarik tirah kuar dari situ".

No comments:

Post a Comment