Saturday, March 3, 2012

Ada apa dengan Terengganu? Part 1

Aku tau! korang mesti tengah terbayang keropok lekor kan??????tau nak makan je! banyak lagi menda yang best kat terengganu selain keropok lekor tuh..



ce sabor sket,bagi aku cite tempat-tempat yang menarik dari pandangan mata aku...nanti aku cite balik pasal makanan hokay??good!
Aku kan kalau balik,tempat ini adalah tempat-tempat yang wajib aku pergi..aku rasa tenang,kalau ada masalah rilek-rilek kat sini macam hilang je serabut tuh(aku tau lah baca quran pon tenang,ni alternatif lain)..



orang panggil macam rekreasi la?rekreasi ke???aku pergi sini pon asyik duduk-duduk makan...rekreasi lah aku rasa, rekreasi MAKAN! kikikikikikikiki!!!

Tempat pertama yang aku pergi ialah PANTAI BATU BUROK di KUALA TERENGGANU
layan je gambar ni ( gambar dari pakcik Google)






nak naik nih balik USM..weeee~~!!

ada limit berat tak agak-agak lau nak nek kuda???




nak main layang-layang!!!nak!nak!nak!!!

budak gemok nak nek boleh?



cuba bayang kuda pakai bikini mandi laut???megan fox u!!!!

kosong?

sementara je tuh


pergi klas nek nih boleh?


Lagi satu tempat yang aku suka ialah PULAU WARISAN,KUALA TERENGGANU





view dari atas,pulau ini adalah pulau buatan manusia..






bila nak balik terengganu nih??? T_T

No comments:

Post a Comment